Views

donderdag 22 maart 2012

Het is weer begonnen!

Eindelijk weer eens bloggen. Ik ben al weer druk in training, lekker aan het fietsen dus! Vandaag een klein rondje gedaan van 30km, 2 viaducten mee gepakt, lekker rustig aan. Ik zit namelijk nog steeds midden in het voetbalseizoen, dus lange tochten op dinsdag en donderdag zitten er voorlopig niet in. Ik heb nog niet heel veel kilometers gemaakt, maar kon vandaag voor het eerst merken dat het weer de goede kant op gaat.

De eerste tocht die ik maakte was met mijn neefje Jorn, zo'n 70 kilometer gedaan. Leuke route met nog wat onverhard vertier en een paar heuse kasseien! Echter werd ik er behoorlijk afgereden als we even flink aanzetten, dit was me nog nooit eerder overkomen. Zo slecht ik nu uit de winter ben gekomen, was even schrikken. Maar gelukkig, er zit progressie in!

Even snel de doelen voor 2012. Ik wil zowieso de Amstel Gold Race uit fietsen, uiteraard de 250km. Daarnaast gaan we met een leuk ploegje de Tecklenburg Rundfahrt doen, ook erg leuk. Bovendien wil ik meer lange tochten maken en moet mijn sprintsnelheid flink omhoog!

Ik ben benieuwd! Zal de lezers de komende tijd op de hoogte houden van mijn vordering!

Groeten,

Arjen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten